Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

projekty Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu dofinansowane z EFS

Menu:



IMPK Apple macOS Support Essentials

Celem tego modułu jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności ucznia w zakresie Apple macOS Support Essentials

Moduł obejmuje:
• Instalacje i konfiguracje
• Konta użytkowników
• Systemy plików
• Zarządzanie danymi
• Aplikacje i procesy
• Konfiguracje sieci
• Usługi sieciowe
• Zarządzanie systemem i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem.


Korzyści dla uczestników:
• Uzyskanie autorytatywnych wyjaśnień dotyczących podstaw technologii
• Wiedza na temat administrowania systemem macOS
• Badanie niestandardowych technologii Apple do zarządzania danymi, kopii zapasowych i nie tylko
• Przeglądanie charakterystyk aplikacji natywnych i odpowiednie strategie rozwiązywania problemów
• Poznawanie tematów związanych z siecią i odpowiednich procedur diagnostycznych
• Zapoznanie się z tematami związanymi ze sprzętem i procedurami – zarówno dla Intela, jak i Apple Silicon
• Zdobywanie doświadczenia w rozwiązywaniu praktycznych, rzeczywistych zadań
• Zrozumienie technik rozwiązywania problemów i najlepszych praktyk certyfikowanych profesjonalistów Apple
• Przygotowanie do egzaminu Apple Certified Support Professional prowadzone przez certyfikowanego trenera Apple.

 

The purpose of this module is to develop student's knowledge and skills in the field of Apple macOS Support Essentials

The module includes:
• Installations and configurations
• User accounts
• File systems
• Data management
• Applications and processes
• Network configurations
• Network services
• System management and hardware troubleshooting.


Benefits for participants:
• Obtaining an authoritative explanation of the fundamentals of the technology
• Knowledge about administering the macOS system
• Explore custom Apple technologies for data management, backups, and more
• View native application characteristics and appropriate troubleshooting strategies
• Learning about network-related topics and proper diagnostic procedures
• Learn about hardware and procedures for both Intel and Apple Silicon
• Gaining experience in solving practical, real-world tasks
• Understanding the troubleshooting techniques and best practices of Apple Certified Professionals
• Apple Certified Support Professional Exam Preparation by an Apple Certified Trainer.

 

When: 15th-19th November 2021

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl