Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

projekty Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu dofinansowane z EFS


Strona główna Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia

Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu w okresie od 01.04.2019 – 31.03.2022 realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej:

Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

POWR.03.01.00-00-T099/18

WAŻNY KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

W związku z decyzją Kolegium Rektorów Dolnego Śląska i Opolszczyzny podjętą w dn.10.03.2020 o zawieszeniu zajęć dydaktycznych realizowanych na wszystkich uczelniach publicznych naszego regionu władze Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu również postanowiły zawiesić od dnia 11 marca br. do odwołania realizację procesu dydaktycznego na wszystkich formach kształcenia. Decyzja dotyczy również warsztatów realizowanych w ramach projektu "Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia" odbywających się w szkołach i na terenie Uczelni.

 

Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji społecznych i technologicznych 800 uczniów (440K, 360M) w ramach działań III misji uczelni realizowanych przez WSB we Wrocławiu we współpracy formalnej z Gminą Wrocław w terminie do 31.03.22

Uczniowie poprzez udział w różnych rodzajach formach wsparcia (m. in. warsztaty, gra biznesowa, konkurs Challenge Kids) podniosą kompetencje w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej. Oferowane formy wsparcia służą poszerzaniu wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz rozwojowi zainteresowań, pobudzeniu aktywności edukacyjnej i kulturalnej oraz zapobieganiu społecznemu wykluczeniu.

Główne rezultaty to:

  • 800 uczniów, u których wzrosną kompetencje społeczne i technologiczne
  • 4158h warsztatów
  • 450h gier biznesowych
  • 960h zajęć dodatkowych
  • 2 aplikacje mobilne VR
  • 4 egzaminy TOEFL Junior
  • 2 edycje konkursu Challenge Kids
  • 200h zajęć w Laboratorium multimedialnym 

 

Grupa docelowa: 1000 uczniów (550K, 450M) w wieku 13-19 lat, przebywających w systemie oświaty adekwatnym do ich wieku, głównie z województwa dolnośląskiego i opolskiego.

Działania przewidziane w projekcie:

Różnego rodzaju formy wsparcia:

Warsztaty i zajęcia dodatkowe

  • Warsztaty dziennikarskie
  • Warsztaty VR - projektowanie aplikacji
  • Warsztaty Wydruk 3D i formatowanie
  • Warsztaty z robotyki I etap
  • Warsztaty z robotyki II etap

Gra biznesowa: komunikacja w zespole

Zajęcia dodatkowe

  • Grafika komputerowa
  • Grafika rastrowa
  • Psychologia w biznesie
  • Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw

TOEFL Junior

Konkurs Challenge Kids

  • Warsztaty z autoprezentacji przygotowujące do wzięcia udziału w Challenge Kids
  • Warsztaty dla osób zaangażowanych w ogranizację konkursów w szkołach

Laboratorium multimedialne

  • Grafika wektorowa z wykorzystaniem Adobe Illustrator i grafika rastrowa
  • Animacje (tworzenie), edycja filmów, tworzenie filmów z wykorzystaniem Adobe After Effects oraz Adobe Premiere oraz kamery
  • Kreacja artystyczna w fotografii
  • Kreacja filmowa montaż i kreacja materiału filmowego
  • Warsztaty telewizyjne
  • Warsztaty prowadzone z użyciem aplikacji VR

Wartość projektu: 2 052 696,00 zł 

Wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 1 991 110,00 zł 


Zespół projektowy:

Danuta Studencka-Derkacz – Menedżer projektu
M: danuta.studencka-derkacz@wsb.wroclaw.pl
T: 71 376 23 66

Aneta Nowicka – Asystentka menedżera projektu
M: aneta.nowicka@wsb.wrocław.pl
T: 71 356 16 23

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl