Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu w okresie od 01.04.2019 – 31.03.2022 realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej:
Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
POWR.03.01.00-00-T099/18
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji społecznych i technologicznych 800 uczniów (440K, 360M) w ramach działań III misji uczelni realizowanych przez WSB we Wrocławiu we współpracy formalnej z Gminą Wrocław w terminie do 31.03.22
Uczniowie poprzez udział w różnych rodzajach formach wsparcia (m. in. warsztaty, gra biznesowa, konkurs Challenge Kids) podniosą kompetencje w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej. Oferowane formy wsparcia służą poszerzaniu wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz rozwojowi zainteresowań, pobudzeniu aktywności edukacyjnej i kulturalnej oraz zapobieganiu społecznemu wykluczeniu.
Główne rezultaty to:
- 800 uczniów, u których wzrosną kompetencje społeczne i technologiczne
- 4158h warsztatów
- 450h gier biznesowych
- 960h zajęć dodatkowych
- 2 aplikacje mobilne VR
- 4 egzaminy TOEFL Junior
- 2 edycje konkursu Challenge Kids
- 200h zajęć w Laboratorium multimedialnym
Grupa docelowa: 1000 uczniów (550K, 450M) w wieku 13-19 lat, przebywających w systemie oświaty adekwatnym do ich wieku, głównie z województwa dolnośląskiego i opolskiego.
Działania przewidziane w projekcie:
Różnego rodzaju formy wsparcia:
Warsztaty i zajęcia dodatkowe
- Warsztaty dziennikarskie
- Warsztaty VR - projektowanie aplikacji
- Warsztaty Wydruk 3D i formatowanie
- Warsztaty z robotyki I etap
- Warsztaty z robotyki II etap
Gra biznesowa: komunikacja w zespole
Zajęcia dodatkowe
- Grafika komputerowa
- Grafika rastrowa
- Psychologia w biznesie
- Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw
TOEFL Junior
Konkurs Challenge Kids
- Warsztaty z autoprezentacji przygotowujące do wzięcia udziału w Challenge Kids
- Warsztaty dla osób zaangażowanych w ogranizację konkursów w szkołach
Laboratorium multimedialne
- Grafika wektorowa z wykorzystaniem Adobe Illustrator i grafika rastrowa
- Animacje (tworzenie), edycja filmów, tworzenie filmów z wykorzystaniem Adobe After Effects oraz Adobe Premiere oraz kamery
- Kreacja artystyczna w fotografii
- Kreacja filmowa montaż i kreacja materiału filmowego
- Warsztaty telewizyjne
- Warsztaty prowadzone z użyciem aplikacji VR
Wartość projektu: 2 052 696,00 zł
Wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 1 991 110,00 zł
Zespół projektowy:
Danuta Studencka-Derkacz – Menedżer projektu
M: danuta.studencka-derkacz@wsb.wroclaw.pl
T: 71 376 23 66
Aneta Nowicka – Asystentka menedżera projektu
M: aneta.nowicka@wsb.wrocław.pl
T: 71 356 16 23
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl