Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

projekty Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu dofinansowane z EFS


Strona główna Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia

Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu w okresie od 01.04.2019 – 31.03.2022 realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej:

Społeczne i technologiczne kompetencje ucznia
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

POWR.03.01.00-00-T099/18

 

Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji społecznych i technologicznych 800 uczniów (440K, 360M) w ramach działań III misji uczelni realizowanych przez WSB we Wrocławiu we współpracy formalnej z Gminą Wrocław w terminie do 31.03.22

Uczniowie poprzez udział w różnych rodzajach formach wsparcia (m. in. warsztaty, gra biznesowa, konkurs Challenge Kids) podniosą kompetencje w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej, poszerzaniu wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz rozwojowi zainteresowań, pobudzeniu aktywności edukacyjnej i kulturalnej oraz zapobieganiu społecznemu wykluczeniu.

Główne rezultaty to:

  • 800 uczniów, u których wzrosną kompetencje społeczne i technologiczne
  • 4158h warsztatów
  • 450h gier biznesowych
  • 960h zajęć dodatkowych
  • 2 aplikacje mobilne VR
  • 4 egzaminy TOEFL Junior
  • 2 edycje konkursu Challenge Kids
  • 200h zajęć w Laboratorium multimedialnym 

 

Grupa docelowa: 620 uczniów (341K, 279 M) w wieku 13-19 lat, przebywająca w systemie oświaty adekwatnym do ich wielu, głównie z województwa dolnośląskiego i opolskiego.

Działania przewidziane w projekcie:

Różnego rodzaju formy wsparcia:

Warsztaty i zajęcia dodatkowe

  • Warsztaty dziennikarskie
  • Warsztaty VR - projektowanie aplikacji
  • Warsztaty Wydruk 3d i formatowanie
  • Warsztaty z robotyki I etap
  • Warsztaty z robotyki II etap

Gra biznesowa: komunikacja w zespole

Zajęcia dodatkowe

  • Grafika komputerowa
  • Grafika rastrowa
  • Psychologia w biznesie
  • Księgowość małych i średnich przedsiębiorstw

TOEFL Junior

Konkurs Challenge Kids

  • Warsztaty z autoprezentacji przygotowujące do wzięcia udziału w Challange Kids
  • Warsztaty dla osób zaangażowanych za ogranizacje konkursów w szkołach

Laboratorium multimedialne

  • Grafika wektorowa z wykorzystaniem Adobe Illustrator i grafika rastrowa
  • Animacje (tworzenie), edycja filmów, tworzenie filmów z wykorzystaniem Adobe After Effects oraz Adobe Premiere oraz kamery
  • Kreacja artystyczna w fotografii
  • Kreacja filmowa montaż i kreacja materiału filmowego
  • Warsztaty telewizyjne
  • Warsztaty prowadzone z użyciem aplikacji VR

Wartość projektu: 2 052 696,00 zł 

Wkład Europejskiego Funduszu Społecznego: 1 991 110,00 zł 


Zespół projektowy:

Danuta Studencka-Derkacz – Menedżer projektu
M: danuta.studencka-derkacz@wsb.wroclaw.pl
T: 71 376 23 66

Monika Garlińska – Asystentka menedżera projektu
M: monika.garlinska@wsb.wrocław.pl
T: 71 356 16 23

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
www.efs.gov.pl